Een verwijzing naar het National Parks Logo van Pierre Bernard, waardoor op subtiele wijze wordt naar het belang van behoud en het gevaar waaraan ze wordt blootgesteld.

Maakproces van het logo, waarbij we inwoners van de wijk vragen een zelfportret te tekenen.

Jong en oud, iedereen doet mee in het maakproces van het beeldmerk

In de uiting van het beeldmerk, wordt duidelijk dat ook andere vormen gemaakt kunnen worden met de portretten: Samen werken, samen vieren ...

De spiegel

Zelfprotret van een buurtbewoner van de Kolenkitbuurt

Zelfprotret van een buurtbewoner van de Kolenkitbuurt

Zelfprotret van een buurtbewoner van de Kolenkitbuurt

 

Identiteit van de Kolenkit

In samenwerking met de inwoners van de Kolenkit hebben we een variabele identiteit ontwikkeld. Een identiteit de recht doet aan de huidige inwoners van de Kolenkitbuurt. Iedereen telt mee.

Er wort gevraagd naar het imago van de wijk, een wensvolle situatie,

werken aan gentrification

status van het project: De overheid is in navolging van de met de bewoners samen ontwikkelde identiteit gesprekken gestart om na te denken over het imago van de wijk.